Biofreeze Gel tube 118 Milliliter

Biofreeze Pijnverlichtende Gel Met Ilex

Biofreeze Pijnverlichtende Gel Met Ilex – Medisch hulpmiddel

Effectieve koelende pijnverlichter

Biofreeze is dé effectieve koelende pijnverlichter en bevat het natuurlijke menthol; een veelzijdige en unieke formule voor uitwendige toepassing die gebruikt wordt voor o.a. pijnlijke spieren en gewrichten, blessures en bij revalidatie/training. Ook mensen met Artritis kunnen voor pijnbestrijding baat hebben bij Biofreeze. Biofreeze bevat geen was, oliën, aloë of aardolie. Het resultaat is een pijnverlichter die snel én langdurig werkt. Biofreeze geeft snel verlichting bij: artritis, stijve spieren en pijnlijke gewrichten, rugklachten en heeft een langdurige werking.

Toepassing

Spierpijn, gewrichtspijn, blessures

Samenstelling

actieve stof: isopropylalcohol; niet-actieve bestanddelen: water,

kruidenextract (ilex paraguariensis), carbomeer, triethanolamine,

menthol, kamfer, siliciumdioxide, propyleenglycol, glycerine, methylparabeen, kleurstoffen (E102, E133).

Gebruik

Breng een dun laagje aan op de gewenste plaats, inwrijven is niet nodig. Daarna de handen afspoelen met koud water.

Waarschuwing

Niet vaker dan 3-4x per dag aanbrengen op de pijnlijke plek. Raadpleeg de arts in geval van kinderen jonger dan twee; Raadpleeg de arts voor het gebruik tijdens zwangerschap, bij borstvoeding of overgevoelige huid.

Alleen te gebruiken volgens de voorschriften. Uitsluitend geschikt voor

uitwendig gebruik. Bij inslikken, direct een arts of apotheker waarschuwen. Vermijd aanraking met de ogen en slijmvliezen. Indien de pijn verergert, de symptomen langer aanhouden dan 7 dagen, de pijn verdwijnt en na enkele dagen weer terugkomt, dient u een arts te raadplegen. Niet aanbrengen op wonden of beschadigd huidoppervlak. Niet gebruiken in combinatie met

andere soorten zalf, crèmes, sprays of massageolie. Niet aanbrengen op geïrriteerde huid en ook niet als het product ernstige irritatie veroorzaakt. Geen strak verband aanleggen. Bewaren op een koele droge plaats en goed afsluiten. Niet blootstellen aan grote hitte of open vuur. Niet gebruiken met warmte pleisters of andere middelen.

Fabrikant

OTC Medical BV

St. Canisiussingel 28

6511TJ Nijmegen

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Biofreeze Gel tube 118 Milliliter” te beoordelen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *